måndag 20 augusti 2018

Ekorre satt i granen lr i hasselnötsträdet

blåbär o gröna hasselnötter

akrobatik 

got cha

mossa på taket
Foton taget för en vecka sedan då jag var på landet. Ekorren stannade kvar rätt länge i trädet och tog nötter som den mumsade på och jag satt på verandan och tog några kort, minns det var mer än fem år sen jag vart där uppepå taket o borstade bort mossa, kanske dags igen.

Vad görs med alla foton? Borde det inte finnas en fotobank någonstans in case of skogsbrand?

Jag skulle kunna tänka mig att rösta på ett parti som heter Änglamark, men det finns inte, ett parti  som ser saker o ting längre än näsan räcker. För den ene är det som är bäst för de närmsta det bästa och för den andre är det som är bäst för allt levande det som kommer att vara bäst för alla.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar