lördag 7 september 2019

Regnigt


Bara vara mig själv som Laleh sjunger.

Naturen - Nu är det ett år sedan jag hade min utställning på Litografiska museet vid Sundby Gård,
Här bredvid årets stipendiat Karin Södergren som har utställning där nu.








Men kolla in min insta linda.froberg se att senaste är oljemålning. Får se när det blir nästa utställning för mig. Jag är fortsatt med i konstnärsföreningen Roslagsmålarna, har gjort senaste nyhetsbrevet o uppdaterat hemsidan.

No talk about renovering hemma. Men sommaren gick åt att rensa vinden, nu står hoppet till att träffa en handyman som kan bygga lite golv på vinden. Håller tummarna för fix före första snön fallit.

Politiken - allt är - tufft läge. Rädda regnskogen - jordens lungor. Det finns att göra, många val.
Ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar